linnkarlmanss

svar på frågestunden !

Kategori:

        annie wall  hur lång tånaglar har du ? :) ;D <3 Kram :) <3


svar ; skit låååååånga min älskling :)<3

emma

är du och ida inte vänner längre? du nämner typ henne aldrig.

svar ; nej vi är inte vänner längre ( tror jag ) av ganska onödiga orsaker.

Erika <3

När hade du tänkt att vi ska träffas igen??? :o :)

svar ; så snabbt som möjligt ! :O 

frida

hur blev du tillsammans med ludwig ?

svar ; jadu, hähä han tog mina pengar lalal jag tyckte han var skit jobbig. Sen så sa han hela tiden ; om vi strular då får du tillbaka dina pengar. Då sket jag i pengarna för jag hade precis träffat killen och sa ; vet du vad ? Behåll dom du har väl förlorat alla pengarna på alla horor du köper. sen går jag sen är vi hos min kompis Isak och han hade fortfarande mina pengar. Ludwig kommer fram till mig tar mig till den nedre delen av huset så att ingen ska se oss så frågar han ; varför dissar du ? Då strulade jag med honom och VOILA nu är vi tillsammans. 1 månad imorgon :)

anonym

jag går i din skola. Och som jag ser på dina inlägg så gillar du ej din kropp. Varför det ?! Din kropp är så fin, dom andra tjejerna i våran skola är ju pinnsmala dom har ju inga rumpor ! Varför känner du så för ?

svar ; jodu, det är för att jag har fått ganska många negativa komentarer om min kropp. puss.

noel

Har du varit tillsammans med den dära "legendariska playahead nörden" fabhoe ?

Svar ; HAHAHAH nej, verkligen inte ! Det är ju min kusin vi pratar om :)

Kommentarer

  • Felicia säger:

    HAHAHA , fan va skön han noel va !

    Fabian ? HAHAHA ja juste, ni två tillsammans? HAHA näe tror int det :)

    2011-05-16 | 12:36:11
    Bloggadress: http://feliciiass.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag är 11 år och är kär...men jag vet inte hur jag ska säga det...du verkar så jävla modig...du säger väl inte: vill du bli ihop med mig? Jag vet nt hur jag ska säga det och har då hånglat ngn gång?

    2011-06-30 | 18:39:48

Kommentera inlägget här: