linnkarlmanss

allrabästavän

Kategori:

Att lämna dig vore lika hemskt som döden ,
Som eva älskar Adam,
Som nallepuh älskar honung,
Som mamma älskar pappa
Älskar jag dig!

Dagen då det blev vi kommer jag aldrig glömma,
Om vi skulle bråka så ska du veta att jag älskar dig ändå,
Om du vill säga hejdå föralltid, så ska du veta att jag väntar på dig.
Om jag dör före dig så kommer jag vänta vid grinden till himlen och ge dig all tur du behöver,
Men om du dör före mig vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Att säga att jag älskar dig är ingenting jag skäms för ,
Jag kan säga det i skolan,
Mitt framför dina ögon,
Högt ut i stan !
För något som är sant ska man inte skämmas för !
Om jag vore gud skulle jag sätta L & J brevid varandra i alfabetet.
Allrabästavänner stavas Jasmine & Linn,
Och det kan ingen sätta stopp för.
Ingen eller inget får komma emellan oss,
Bråkar ?
Det är det allrabästavänner gör !
Inget perfekt par har levt utan att bråka ,
För då är dem inte perfekta.
( vi har aldrig bråkat som tur är )
Jasmine, jag kommer aldrig släppa din hand !

Okej , det var bara förtexten ,
Här kommer den riktiga !

Du är den jag lever för.
Tillsammans har vi gått genom eld och vatten.
Du är mitt allt.
" ser du stjärnan i det blå? Ja den lyser för oss två"
Du har gett mej ett nytt & helt hjärta.
Låt aldrig något komma emellan oss.
Vi 2 är som gjorda för varann.
Jag älskar dig över allt annat.
Har vi varann, har vi allt !
Du & jag,
Genom torrt och vått.
Genom eld och vatten.
Jasmine Gyllhag.
Mitt allt, mitt liv !
" i love you baby, your my angel from the love sky"
Du gav mig ett leende, och det har jag alltid på mig nu !
Jag kommer aldrig sluta älska dig.
För du är min själ!
Min allrabästavän.
Du är en sån vän man bara inte kan lämna!
Jag kommer hålla fast vid din sida resten av mitt liv, och jag hoppas att du också gör det.
Du hjälpte mej upp när jag trillade.
Den dagen förändrade mitt liv.
Dagarna när vi träffas är dem bästa dagarna i mitt liv.
Jag lovar, inget barn på vår jord är lyckligare än mig.
Jag slår vad om att jag är den lyckligaste, för jag har just dig som allrabästavän.
Och jag kommer aldrig släppa din hand.
Jag kommer ihåg dagen vi blev allrabästavänner.
 
Dagen som står inristat i mitt hjärta föralltid !,
Jasmine.
När havet töms på vatten ,
När stjärnor slutar tindra ,
När mitt hjärta slutar slå,
Då slutar jag älska dig ! 
Jasmine,Om du någon gång känner för att gråta, ring mig.
Jag kanske inte får dig att skratta, men jag kan gråta med dig.
Om du någon vill rymma, ring mig.
Jag kanske inte kan stoppa dig, men jag kan rymma med dig.
Om du känner för att prata med någon, ring mig.
Jag är bra på att lyssna.
Om du tänker hoppa , så tänker jag inte stå där nere och ta emot dig.
Jag tänker ta din hand och säga, hoppar du
 hoppar jag.

Linn Karlman Weidlertz (v) Jasmine Gyllhag,
Inte ens döden kommer skilja oss åt!

Kommentarer

  • jasmine säger:

    aww :'(

    du är bäst . ÄLSKAR DEJ SÅ HILMA MYCKET !

    vi kommer alltid vara allrabästavänner .

    du är bäst ! och saknar dej som fan ! <3 loveu

    2011-07-06 | 10:37:10
    Bloggadress: http://jasmineisthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här: