linnkarlmanss

YOU CANT RUN FROM YOUR PROBLEMS FOREVER. YOU WILL HAVE TO TAKE A BUS AT SOME PART.

Kategori:

Tja ! Länge sen sist. ( Några dagar sen )
Men idag har jag varit och tågluffat med några hahah ..
Sen senare emot kvällen träffade vi hevdem osv osv osv.
HEVDEM ÄR EN EGOIST .. Fannie säger att jag och Hevdem ska dela på en cheeseburgare vi bara : okej nice.
Sen så köper han cheeseburgaren och ÄTER UPP HELA ! Jävla fläskberg han är -.-
Men imorgon är det skola *smackar med tungan emot gommen* inte roligt !
Börjar nio och slutar halv tre. Men ska få träffa min saknade människa Frida då ! :D :D :D :D
Men nu ska jag berätta en sak ; JAG HAR LÄRT MIG ATT SHUFFLA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
skit stolt .. hähä. Nej men hoppas att ni kommer att ha det bäst imorgon .. för det kommer inte jag ha -.-

Jag imorse !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: