linnkarlmanss

Klart jag blir svartsjuk när andra kramar dig. Eftersom att för några sekunder sen hade dom hela min värld i deras famn.

Kategori:

Tja alla, känner mig skit sjuk ! Snuvig ont i halsen lalal. Men jag skiter i det, ska ändå ha det roligt mohahha ^^
Ne men , igår var jag ute med Moamärta Saron Suzi Emma Ludwig Calle Sebastian William och fredrik. Vi hade det nice. Gick runt söderberga lyssnade på dj bl3nd och dansade typ shuffle och jumpstyle. Nej vi kan inte dansa det men det var ändå kul att alla försökte HAHA. Idag ska jag väl ut med alla dom där människorna igen. Saknar alla i Eskilstuna. Men jag har ju skype så adda mig där ; SN0PPK4K4N. Hähähä. Ni får bilder , men farsan gjorde ju en ny tatuering på halsen igår. Bild ska ni få på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: