linnkarlmanss

Seg Segare Segast .. Nej fel Seg Segare Linn x')

Kategori:

Godkväll på er !
 förlåt för att jag har vart dålig på att uppdatera men , thats life ajjt ?
Iallafall, Jag har faktiskt en JÄVLIGT bra anledning till att jag inte har skrivit ..
DET HAR JU VART HÖSTLOV DAHHHHH (?) HAHA X) Men nu är det ju söndag så , äckliga sundbyskolan är ju på tur då :'(
Hatar den skolan , och nu har ju min kusin bytt klass så nu får jag gå själv.
Jag är "vän" med två tjejer men dom är ju med en tjej som jag HATAR så får väl vara själv hela tiden ,
stackars mig x'(
Pyss på er alla !

Kommentarer

  • fredrik säger:

    kolla om du vann dagens blogg ;)

    kanske kanske inte ? vem vet jo du om du kollar efter ;)

    2010-11-08 | 15:31:51
    Bloggadress: http://oneking.blogg.se/
  • Sebbe säger:

    Vem hatar du? Namn? Puss och kram

    2010-11-08 | 16:16:52

Kommentera inlägget här: