linnkarlmanss

Ådalens disco !

Kategori:

hej, förlåt för dålig uppdatering .Haha ska försöka förbättra det. Men aja idag var det skola, as boooring som vanligt . Men började inte gråta som jag nog skulle göra för jag orkar inte gå till skolan den suuuuger verkligen ohh juste kom inte in på nya elemantar -.-' , men aja ! Hahahah, asså aahhhhh det var ådalen disco idag ( stavning ? ) öhm .. jag gick dit med Johanna emma Suzi Fannie, Hevdem Alex t Abel Erik och håkan typ. Hahha sååå jobbigt för alla fjortis brudar gick och kallade mig johanna suzi och fannie fjortisar så hmm aa roligt det var -.-' Men sen så typ tyckte Fannie att det inte var roligt längre då gick hon och då gick emma med för hon vill ju vara med fannie och suzi tyckte synd om fannie och emma för dom skulle gå själv och lalala så hon gick också så det var ju liksom bara jag och Johanna som var tjejer kvar, men sen träffade vi Tobias och Hampus Hampus gick i min skola förut och tobbe går i 5a och jag går i 5b. Så vi gick upp till vällingby snabbt för att köpa pommes . AAASSSS gott faktiskt ! Det var varmt inne på donken så vi stannade där ett litet tag. Haahhah ser nu att det hära inlägget blir as långt, det kanske räcker.Kanske inte behöver skriva på en vecka nu när det hära inlägget ändå är så långt. Hmm vi får se men nu ska jag se om jag kan få kontakt med Johanna och få Hampus nummer, haha han var as skön ... men självklart har han blivit en fjortis.När han gick på min skola så hade han as lockigt hår, nu har han spikrakt och wax i håret så det ser ut som om han har elchockar ... Hahahahah såg as konstigt ut på honom.Men aja ska ta kontakt med Jojo nu .Byebye
JUSTE ; har inga bilder sorry :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: