linnkarlmanss

- svar på frågestund.

Kategori:

Postat av: Michelle o Emma. B

har du någon ny kille på g????

 

svar ; haha , nej det har jag inte. Vill vara singel ett tag :)

Postat av: Kille

Rulla dig i snö i bara underkläder och lägg upp bilderna här

 

svar ; men haha -.- vet vem det är.

alex, 20 personer har inte gillat den där saken . :)
Postat av: Mimmi

är du kär just nu ?
vad hände med tobias ?

 

svar ; nej det är jag inte.

Tobias började gilla min barndomsvän , när han och jag var tillsammans. Så jag dumpade honom.

Postat av: issa

älskar din blogg,
vilken skola går du i ?

 

svar ; aw tack, vad glad jag blir :)
jag går just nu i sundby skolan, men ska byta till nya elementar.

Postat av: maja

Var bor dy ?
Vilken skola går du i ?
Bästis ?

svar ; bromma ( stockholm )
sundby . men snart elementar.

har många , men dom som nog står mig närmast är ; jasmine felicia och william.

 

 

hoppas ni blev glada för svaren :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: